برندینگ

برندسازی یکی از مفاهیم نسبتا نوین در علم بازاریابی است. “برند یک نام، اصطلاح، نشان یا هر عنصر هویتی دیگر است که محصول یا خدمت یک مجموعه را از دیگران متمایز می‌­کند.”

ساخت یک برند موفق نیاز به طی کردن فرآیند برندسازی، به صورت حرفه‌­ای، کاربردی و قدم به قدم دارد. برندسازی فعالیتی حساس و پیچیده است اما منافع فراوانی دارد که می­توان سال­‌های طولانی از آن بهره برد.

در مومنتوم، پروژه‌­ها بر اساس “مدل اختصاصی برندینگ مومنتوم” و منطبق بر استانداردهای بین‌­المللی اجرا می­‌شود. این مدل حاصل تجربه­ همکاری ما با مشتریان متعدد بین­‌المللی و داخلی است که موفق به ارائه با کیفیت‌­ترین خدمات برندسازی به آنها شده‌­ایم. این مدل بر اساس شرایط هر مشتری، بهبود یافته و تبدیل به یک راه‌­حل اختصاصی می­‌شود.

 

تبلیغات

تبلیغات یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی به حساب می‌­آید. سالانه در سراسر جهان، هزینه‌­های هنگفتی برای تبلیغات آنلاین و آفلاین صورت می­‌پذیرد. با این وجود، تبلیغات همانند یک شمشیر دو لبه است. یک لبه آن تبلیغات اثربخش و مقرون به صرفه که موجب رشد و شکوفایی می­‌گردد و لبه دیگر آن تبلیغاتی است که موجب هدر رفت سرمایه شده و نتایج دلخواه را به بار نمی­‌آورد.

 

به همین علت ما به تبلیغات، صرفا به عنوان یک فعالیت رایج و لازم نمی‌­نگریم بلکه هدفمند بودن تبلیغات و استفاده از رسانه‌­های متناسب در کنار توجه به انتقال پیام درست و ایده­‌پردازی خلاقانه، اصولی هستند که در گروه مومنتوم به آنان پایبندیم.

 

دیزاین

در بخش‌­های گوناگون صنعت بازاریابی، طراحی نقش بسیار مهمی دارد. تقریبا هر کجا که شما با مخاطبتان در ارتباط هستید، از لوگو و رنگ‌­های سازمانی تا طراحی وبسایت و کاتالوگ و حتی فضای داخلی شرکت، طراحی خودنمایی می‌کند. بر همین اساس، طراحی حرفه­‌ای و قاعده‌­مند برای ایجاد یکپارچگی بصری در اجزای مختلف کسب و کار مشتریانمان، یکی از خدمات تخصصی ما در گروه مومنتوم است.

برای استفاده از خدمات مومنتوم، با ما تماس بگیرید.

تماس با ما