Project Description

PGS

Pars Golden Sky

مشتری: شرکت سپهر طلایی پارس

پروژه: برندسازی و هویت بصری جامع

مسئله

شرکت سپهر طلایی پارس، یک شرکت بازرگانی، فنی و خدماتی در حوزه فرودگاهی و هواپیمایی است. این شرکت پس از چند سال فعالیت، تمایل داشت تا هویت بصری خود را بازآفرینی (ری برندینگ) کند.

راه‌حل

در این پروژه تلاش شد تا هویت بصری جدید تا حد زیادی از هویت بصری پیشین تبعیت کند، با این تفاوت که هویت جدید مدرن تر و مینیمال تر طراحی شد. همچنین از رنگ آبی به عنوان نماد آسمان و رنگ القا کننده امنیت استفاده گردید و رنگ طلایی با توجه به نام شرکت، به عنوان رنگ مکمل انتخاب شد.

پروژه‌های مشابه

همین حالا پروژه خود را به بهترین شکل شروع کنید.

با ما تماس بگیرید