Project Description

Kipo

مشتری: شرکت تجارت الکترونیک بهار

پروژه: برندسازی و هویت بصری جامع

مسئله

شرکت تجارت الکترونیک بهار یک استارتاپ در زمینه ارائه خدمات مالی و به صورت کیف پول الکترونیک راه اندازی کرده بود. این استارتاپ برای حضور قدرتمند در کنار رقبای خود نیاز به یک نام شاخص در کنار هویت برند مناسب و هویت بصری جذاب داشت.

راه‌حل

واحد برندسازی مومنتوم از مدلی چند مرحله ای برای انتخاب یا ساخت نام برای برندها و شرکت ها استفاده می کند. در انتهای این فرآیند، سه نام در اختیار مشتری قرار دادیم و در نهایت نام تجاری “کیپو” انتخاب شد. این نام نوعی مخفف از “کیف پول” است و در کنار آوای مناسب از شرایط جلب نظر مخاطبان و یادسپاری در ذهن برخوردار است. این نام همچنین در زبان فارسی معنی پروانه دارد.

در گام بعدی، واحد طراحی مومنتوم اقدام به طراحی لوگو بر اساس هویت برند کیپو نمود. لوگوی طراحی شده براساس موضوع فعالیت استارتاپ کیپو و همچنین با توجه به معنی واژه کیپو است. به اینصورت که از ترکیب دو کیف پول، یک پروانه در حال پرواز خلق شده است. بدین ترتیب همزمان با نمایش کیف پول، حس راحتی پرداخت از طریق کیپو را منتقل می شود.

در مرحله انتخاب رنگ سازمانی، از طیف رنگ آبی به عنوان رنگ های اصلی استفاده شد که منجر به ایجاد حس اعتماد در مخاطبان می گردد.

پروژه‌های مشابه

همین حالا پروژه خود را به بهترین شکل شروع کنید.

با ما تماس بگیرید